HENKILÖKUNTA

Hanna Koski-Vähälä

Luokanopettaja,
koulun pedagoginen johtaja

Hanna on työskennellyt lasten kanssa koulumaailmassa yli kaksikymmentä vuotta, niin Suomessa kuin ulkomailla. Oppimisen into ja ilo, luovuus,  turvallisuus ja rauha ovat hänelle tärkeitä elementtejä kouluarjessa. Erityisesti hän innostuu, kun saa olla mukana tukemassa lapsen sisäisiä taitoja ja jokaisen erityistä ainutlaatuisuutta.

Hanna on luokanopettajan työn lisäksi vuosittain täydentänyt ammattitaitoaan erilaisin koulutuksin. Hänellä on vahva kokemus lisäksi luokanopettajaopiskelijoiden ohjaamisesta sekä yhteisopettajuuden kouluttamisesta. Lisäksi hänellä on opetushallinnon tutkinto.

Hannalle mieluista ajanvietettä ovat kädentaidot sekä luonnossa liikkuminen. Vapaa-ajan harrastuksiin kuuluvat myös kirjoittaminen ja bloggaaminen.

Costa_outi-mari_2.jpg

Outi-Mari Karppinen

Luokanopettaja, musiikkiterapeutti

Outi-Mari on toiminut luokanopettajana vuodesta 1991 alkaen. Viime vuodet hän on työskennellyt Oulun kristillisellä koululla musiikin opettajana, ekaluokan opettajana sekä koulutsempparina. Kouluarjessa tärkeintä on se, että jokainen lapsi kokee olonsa turvalliseksi ja tulee kuulluksi ja nähdyksi.

Musiikki on ollut aina lähellä Outi-Marin sydäntä ja hän haluaa innostaa lapsia monipuolisesti musisoinnin pariin. Hän on kouluttautunut Kela-päteväksi musiikkiterapeutiksi 2014 ja tehnyt siitä alkaen terapeutin töitä opettajantyön rinnalla.

Vapaa-ajalla Outi-Mari harrastaa liikuntaa. Lempilajeja ovat tennis ja salibandy. "Koulupäiviin onkin mukava sisällyttää monipuolisesti liikkumista."

02EECF62-DE38-4BBE-A33B-4017CA062C18_edi

Hilla-Mari Miettinen

Taito- ja taideaineet, sijaisuudet

Hilla-Mari on työskennellyt viime vuosina opintojensa ohella varhaiskasvatuksessa sekä perusopetuksessa. Hän on varhaiskasvatuksen opettaja ja valmistuu pian laaja-alaiseksi erityisopettajaksi. Hänelle tärkeää ovat positiivinen ja lempeä pedagogiikka, jossa jokainen lapsi on merkityksellinen osa ryhmää.

Arjessa Hilla-Mari saa iloa liikunnasta kuten tenniksestä ja beach volleysta. Hän on toiminut seitsemän vuotta valokuvausalalla ja inspiroituu visuaalisista asioista.

Costa_henkilökunta_ari_edited.jpg

Koulukuljetus, talonmies

Arilla on ammattikuljettajan tutkinnot hänen sanoin "kaikessa muussa paitsi lentoluvissa". Hän on tehnyt työkseen niin linja-auton, kuin rekkamiehenkin töitä. Hänen harrastuksiinsa kuuluvat kaikki urheiluun liittyvä, mutta erityisesti frisbeegolffaus, moottoripyöräily, kokkaus ja metsästys.

Arin sydäntä innostaa lasten ja nuorten ilo ja seikkailunhalu. Hänellä on vuosikymmenten kokemus seurakunnan lapsi-ja nuorisotyöstä.

Ari Koski-Vähälä

Costa_outi-mari-11.jpg